lørdag 14. februar 2009

feriemodus..

yes, da var d endelig ferie. kom "hjem" til kvammen i går ettermiddag, og ja eg skriver hjem i hermetegn, for d føles litt rart og bare kjøre rett forbi vadheim fortsatt. når man har bodd der i omtrent 20 år, hele oppveksten, så er d trist å bare passere. ihvertfall når d til stadighet ser helt dødt ut i mitt barndomshjem. ikkje et eneste lys omtrent å se hverken på utsiden eller innendørs. blir nesten sint... ihvertfall trist. 

var en liten tur i førde idag og hang med kusina mi katrine. ho skulle på fest i kveld, så vi måtte finne et outfit. ho e kresen til tusen og alt eg foreslo ble mottat med "d her e sånn som du kan gå med"... men til slutt fant vi et helt outfit som vi begge ble fornøyd med :)

eg fant òg ei kul grå semska jakke på h&m som eg berre måtte ha... eg har forøvrig bestilt ei akkurat samme i brunt fra h&m nett som kommer neste uke. 
faktisk så e d ganske bra shopping i førde, for min del ihvertfall. alt eg vil ha på h&m og andre butikka, som de e utsolgt for i "storbyane" finn eg alltid i førde! dvs d blir alltid en god del kupp når eg e heime.  skal prøve å få lagt ut bilder i løpet av kvelden.. ikkje akkurat flust av aktiviteta her ute i kvammen... :)

silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar