fredag 1. mai 2009

1 år!!!!!

i dag har eg bodd i bergen i ett år igjen... helt rart å tenke på kor fort tiden har gått. husker vi kom med flyttelasset i fjor, og lille finaste jenta til høgre stod og venta på tanta si ved lagunen. eg hadde ikkje en gang sett leiligheten eg skulle flytte inn i... men alt gikk som smurt. leiligheten var kjempefin, helt etter min smak, og fikk inn hele flyttelasset med god hjelp fra familie og venner. hadde ingen tid til å pakke ut for nå som meg og cathrine var "back together" bar d rett på fest/konsert, nemlig the fix på verftet. var skeptisk til å begynne med, men d ble en kjempeartig kveld. og d har vært mange kvelder etter det også som eg aldri komme til å glømme. hele året har egentlig vært fantastisk og tida har flydd! eg stortrives her i bergen, men i forhold til jobb så vil eg nok stille meg inn på at det blir oslo igjen (evt. stockholm) etterhvert. men foreløpig så e eg her. 
ha en fin 1. mai! nå skal eg ut på terrassen og få litt sol på kroppen som nærmest ser ut som et nedkjølt lik i fargen... 

silje

6 kommentarer:

  1. eg og synes det er helt fantastisk at du bor i bergen og håper du blir her lenge!

    cathrine

    SvarSlett
  2. Søte fine Silje :)

    SvarSlett
  3. Hvem er dere anonyme....?? søte dere og :)

    SvarSlett
  4. ja du må bli her lenge :D

    SvarSlett