søndag 7. juni 2009

what a photo

på fredag var jeg på blåtur med jobben. vi hadde en veldig vellykket dag som innebar laserskyting på wasteland (mitt lag vant, men tydeligvis ikke pga meg - jeg var dårligst skytter og ble truffet mest på mitt lag), utepils på verftet hvor vi ble hentet av en flott cabincruiser (later i hvertfall som det var det) og kjørt til askøy. Der ble det rokonkurranse og fest etterpå. God mat og innleid dj hørte også med. bilder fra kvelden må desverre holdes privat men med ett unntak:
dette bildet sier litt om kvaliteten på mange av bildene. fint tak og to jenter som ser meget bra ut!!! lurer på hvem fotografen er? han/hun er også grunn til resultatet!
mvh cathrine

3 kommentarer:

  1. Var det meg? - linda;)

    SvarSlett
  2. tja eg aner ikkje kem fotografen er..... du kan godt få æren Linda?!

    SvarSlett
  3. TAKK!Det var egentlig det fine furutaket eg ville dokumentere. (visst det var meg då)

    SvarSlett