tirsdag 9. mars 2010

mini converse

er ikkje til å legge skjul på at eg gleder meg så SINNSYKT til eg kan ta på meg converse skoa igjen, og i og med eg syns det e verdens beste sko, måtte eg jo bare kjøpe et par par til lille jenta i magen og (som forhåpentligvis kommer og ser dagens lys i løpet av KORT tid).





måtte selvsagt ha et par i hvitt og ett i rødt, men i forskjellige str.
eneste problemet er kor i svarte de blir av?! bestilte de fra asos.com for 2 veker siden, og leveranse tida skulle ikkje være mer enn maks 5 dager... blir litt bekymra når eg tenke på d. kan de ha havna hos tollvesenet...? hmm... beløpet kom bare på 100 kr over tollgrensa, og sko trenger man ikkje fortolle... merkelig. jaja, får krysse fingrane om at de kommer før bebis ihvertfall :)

og ja, flaut kor elendig vi har vært på bloggfronten. skal (nok en gang) skjerpe meg.

silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar