torsdag 15. januar 2009

topshop s09 (i wish...)











litt av vårkolleksjonen litt topshop. veldig irritert over at vi ikkje har fått d til norge... men samtidig så er d litt digg også. husker før Gina Tricot kom hit til lands, da var d en av butikkene eg alltid måtte innom da eg var i sverige, og eg gikk aldri ut igjen tomhendt, men d kan faktisk ha noe med alder og interesse å gjøre når eg tenker meg om. men nå går eg ihvertfall ut oftere tomhendt enn med et bra kjøp i veska.
men topshop kunne kanskje begynt å shippe til norge da....?! de gjør jo d til nabolandet.. men så har jo de en tollgrense til å le av og da... (max 6000,- syns eg å huske d var..) mens vår ligger på rundt 300,-. supert land vi lever i må eg si.

uansett, tilbake til d eg kom for å skrive. mye denim i kolleksjonen til topshop ihvertfall, og litt de samme lyse jordfargene som vi såg hos filippa k. digg diggere diggest. den stenvaska jeansen på bilde tre ligger ihvertfall først på min shopping liste nå når lønnen kommer neste uke! vet Levi´s har en i samme vask. can´t wait.

silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar