torsdag 15. januar 2009

vil ha... skal ha...

var en liten tur innom bik bok nå isted, lenge siden eg har vært der, og ble tipsa om at de hadde fått inn en del bra. og ja, tipseren hadde helt rett. så her må eg definitivt inn og prøve litt på mandag når d er komt penger på konto. 
bl.anna falt eg fullstendig for den svarte toppen med frynser (frynser er in in in), den hadde de også i hvitt og tror kanskje eg skal gå for den. 
ellers så var den vesten sinnsyk kul, kanskje litt overpriset (599,-). kjolen er helt basic, kan bli utrolig fin med rett tilbehør, og sist men ikke minst, den grå genseren med de flagrende armene. 

    


                                 foto: bikbok.no

silje 

2 kommentarer:

  1. Hei Silje!
    Kul blogg!! Ser eg må en tur på bikbok ja.. Bra med en blogg som kan holde meg oppdatert, og fortelle meg kor eg finne ting! ;)
    Fortsett med dette!

    Klem!

    -Anita-

    SvarSlett
  2. Såg du hadde kjøpt den kvite med frynser ja - den var kul!!
    -Astrid

    SvarSlett