fredag 27. november 2009

MONKI


idag skjer d. monki åpner i bergen!!!! (eller den åpna for 17. min siden..) jippi! eller kanskje d ikkje er så bra allikevel, for nå begynner en etter en av favoritt butikkene å melde sin ankomst til norge, og da blir d kanskje ikkje så gøy når man skal på tur over grensa lenger.. MEN, gleder meg over denne allikevel. eg og cathrine skal selvsagt ta turen. eg har seinvakt så begynner ikke før 19 på jobb, så skal suse ut på askøy og hente ho når ho e ferdig så suser vi videre til galleriet. har noen ting på lista mi som eg håper de har der nede:











skal sies at eg IKKJE er fan av rosa klær, rosa leker eller generelt rosa duppeditter til bebiser, men denne litt rar stygge bamsen syns eg var kjempetøff, så den skal vesla i magen få :)

silje

1 kommentar:

  1. eg elsker den nye lommeboka mi.. tusen takk silje :)

    -kristine-

    SvarSlett