fredag 27. november 2009

ønskeliste











variert ønskeliste for jula i år... kameraet står egentlig øverst på lista i og med eg ikkje finner igjen mitt lille digital kamera (hvor forøvrig ALLE bildene fra sommeren ligger innpå), og trenger et nytt lite hendig kamera nå som det snart kommer ei lita jente til verden. kjipt å draske rundt på d store speilreflekskameraet da (spesielt på fødestua.. hihi..).

"kina" dukkene elsker eg bare. de fins i mange fasonger og typer. har funne en del nettsider som selger de dersom de ikkje skulle havne under juletreet i år...

klokka kommer fra asos.com digger retro klokkene fra casio. ville helst hatt en med digitalt display, men fant ikkje d i farten.

chanel veska er vel en evig drøm egentlig.. men vet jo aldri om noen plutselig tar på seg spanderbuksene...

og kebaben.. ka skal eg si.. eg MÅ bare til oslo snart.


var ikkje mange ønskene d vel?!? kommer sikkert på noe mer etterhvert.

eg og cathrine var på Monki idag forresten og gjorde noen kjøp. eneste eg hadde med meg heim som egentlig stod på lista var den rosa bamsen til vesla. ellers ble d et par oversized topper som eg foreløpig er ganske fornøyd med :)

silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar